המרכז הראשי
לחומרי מגנטים וציוד לצלמים
שלום אורח!

משלוחים מהירים

פתוח 24/6

תשלום מאובטח

שירות בכל הארץ

דפי מגנט בגדלים שונים

דפי מגנט עם דבק הן בחירה פופולרית לארגון והצגת תמונות. הם מגיעים במגוון גדלים, כולל A4, A5 ו-A6, המאפשרים לך לבחור את הגודל המושלם לצרכים שלך.

דפי מגנט עם דבק A4 בגודל 21 על 29.7 ס"מ, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור תמונות גדולות יותר או להצגת מספר תמונות בו זמנית. הם גם בחירה טובה ליצירת דפי אלבום או סוגים אחרים של אלבומי תמונות.

דפי מגנט עם דבק A5 בגודל 20 על 15 ס"מ, מה שהופך אותם לבחירה טובה עבור תמונות קטנות יותר או ליצירת אלבומי תמונות קטנים יותר. הם גם בחירה טובה ליצירת מגנטים למקרר, מכיוון שהם קטנים מספיק כדי להתאים לדלת המקרר הממוצעת.

גודל דפי מגנט עם דבק A6 מגנטיים 15 על 10 ס"מ, מה שהופך אותם לקטנים מבין שלושת הגדלים. הם בחירה טובה להצגת תמונות בודדות או ליצירת אלבומי תמונות מיני. הם גם בחירה פופולרית ליצירת מגנטים לצילום לתצוגה על מקרר או משטח מתכת אחר.

לא משנה באיזה גודל תבחר, גיליונות מגנטיים ודפי מגנט עם דבק הם דרך מצוינת להציג את התמונות שלך ולשמור על הזיכרונות שלך מאורגנים. עם הגב המגנטי החזק שלהם, הם קלים לחיבור ולהצמדה מחדש למשטחי מתכת, מה שהופך אותם לבחירה רב-תכליתית ונוחה לארגון התמונות שלך.

דילוג לתוכן